Telefon: +90 212 400 0 441

Sorularınız mı var?. Bize Ulaşın, yardımcı olalım

No products in the cart.

slider-2
HAKKIMIZDA

Orion Sanal Ofis

Orion Sanal Ofis olarak, sanal ofis ihtiyacının çözümlerine farklı bakış açıları geliştirerek, sektörde yapılmayanı yapmak üzere yola çıktık.

Tüm fizibilite çalışmalarımızı, müşterilerimize en yüksek faydayı sağlama zemini üzerine inşa ettik. Güncel değişimler ve sektörün dinamizmi ile işleyişimizi dönüştürülebilir ve geliştirilebilir bir çerçevede oluşturduk.

Özellikle kendi işini kuran girişimcileri ve prestijli bir adres arayan tüm iş sahiplerini, çözüm ortaklığımız ile tanışmaya davet ediyoruz.

Yaygın lokasyon ağımız ve her bütçeye uygun alternatifli kullanım paketlerimiz ile Orion Sanal Ofis olarak müşterilerimizin en yakınındayız.

Öneri ve geri bildirimleriniz ile hizmet modelimizi müşterilerimizin gereksinimleri doğrultusunda sürekli olarak geliştirerek, avantajınıza olacak her türlü yeniliği, regülatif çerçeve dahilinde hızlıca entegre etmeyi taahhüt ediyoruz.

Orion Sanal Ofis’in farklı yaklaşımını ilk dakikadan itibaren sizler de hissedeceksiniz.

Orion Sanal Ofis Hizmetleri

İşinizi sürdürmek için fiziki bir alana ihtiyaç duymuyorsanız sanal ofis üyeliğimiz tam size göre.

Merkezi ve Prestijli İş adresi

Prestijli bir iş adresine ve işinizi yürütmek için ayda binlerce lira harcamanıza gerek yok!

2.500'den Fazla Mutlu Müşteri
10 Yıllık Sektör Tecrübesi
Alanında Uzman Ekip

Sorularınız mı var?

Sizden Gelenler

Bizi tercih edenlerden gelenler

Hepsi bizimle çalıştı ve memnun kaldı…

Sanal Ofis nedir?

Sanal Ofis, faaliyet alanı gereği fiziksel bir ofis zorunluluğu olmayan ve/veya güvenilir yasal bir adrese ihtiyaç duyan iş sahiplerinin, iş kurma maliyetlerini düşürerek, dilediği lokasyonumuzu yasal adres olarak gösterebileceği, posta ve kargo takip hizmetlerinden faydalanabileceği iş modelimizdir.

Sanal Ofis için hangi evraklar gerekli?

Mevcut şirketiniz için güncel vergi levhası, imza sirküleri ve ticaret sicil gazetesinin tarafımıza iletilmesi, şirketiniz yeni kuruluyorsa, vergi dairesine bildireceğiniz Orion Sanal Ofis adreslerinden bir tanesini belirledikten sonra, kimliğiniz yeterli

Sanal ofisin lokasyonu önemli mi?

Sanal ofisinizin lokasyonu, şirketin bağlı olacağı vergi dairesi sebebiyle önemlidir. Şirketiniz lokasyonunu kapsayan vergi dairesine bağlı olacaktır.

Yasal süreçler nasıl ilerliyor?

Şirket kurmak için ilk adım, doğru ve güvenilir bir adrese sahip olmaktır. Herhangi bir fiziki ofise ihtiyaç duymadan yasal adres gösterebilmek için yapmanız gereken tek şey Orion Sanal Ofis ile iletişime geçerek, üyeliğinizi başlatmak. Üyelik için yapacağınız sözleşmeyi, bağlı olacağınız vergi dairesine iletmenizle birlikte, şirketinizin faaliyete geçmesi adına çok büyük bir yolu aşmış oluyorsunuz.

Vergi dairesi yoklaması nedir? Yoklamayı kaçırırsam ne olur?

Vergi dairesi yoklaması şirket kurma sürecinin son aşamasıdır. Orion Sanal Ofis ve üye arasında imzalanan sözleşmenin vergi dairesine teslim edilmesinden sonra adres teyidi için üyenin bağlı olduğu lokasyona vergi memurunun kontrole gelmesiyle birlikte üye adreste olduğunu teyit eder ve açılış işlemi tamamlanır. Üyenin yoklamayı kaçırması halinde, vergi dairesinden yeni bir randevu talebinde bulunulmalıdır.