Telefon: +90 212 400 0 441

Sorularınız mı var?. Bize Ulaşın, yardımcı olalım

No products in the cart.

Orion Sanal Ofis: İşletmeniz için En Uygun Çözümler!

Orion Sanal Ofis olarak, işletmenize en uygun sanal ofis hizmetlerini sunuyoruz. Yüksek kaliteli ve uygun fiyatlı hizmetlerimizle, sizin işinizi güçlendirmek için elimizden geleni yapıyoruz. İster tek kişilik, ister çoklu ekiple çalışan bir ofis ortamına ihtiyacınız olsun, biz size en uygun çözümü sunuyoruz.

Neden Orion Sanal Ofis Tercih Etmelisiniz?

Orion Sanal Ofis, işletmenizin büyümesine yardımcı olacak yüksek kaliteli hizmetler sunar. Size özel sanal ofis hizmetleriyle, ofis masraflarını minimuma indirerek, bütçenizi kontrol altında tutmanızı sağlarız. Ayrıca, işinize odaklanabilmeniz için gereksinimleriniz doğrultusunda esnek bir hizmet sunarız. Ofis ihtiyaçlarınızı anlayarak, sizin için mükemmel bir sanal ofis çözümü sunabiliriz.

Orion Sanal Ofis: İşinize Değer Katar!

Orion Sanal Ofis olarak, işletmenizin ihtiyaçlarına uygun çözümler üzerinde çalışıyoruz. İster tek kişilik, ister çoklu ekiple çalışan bir ortamda ofis ihtiyacınız olsun, sunduğumuz hizmetlerle size özel bir sanal ofis sağlayabiliriz. İşte bazı hizmetlerimiz:

  • Profesyonel telefon yanıtlama hizmeti
  • Posta kutusu hizmetleri
  • Toplantı odası kiralama
  • Sanal asistan hizmetleri
  • Adres kullanımı

Telefon Yanıtlama Hizmetleri

Orion Sanal Ofis, işletmenizin çağrılarını yanıtlama konusunda uzmanlaşmıştır. Profesyonel bir telesekreterlik hizmeti sunarak, çağrılarınızı aldığımızda, sizin adınıza yanıt veririz. İsterseniz, çağrılarınızın yönlendirilmesini veya mesaj bırakılmasını sağlayabilirsiniz.

 

Sanal Ofis nedir?

Sanal Ofis, faaliyet alanı gereği fiziksel bir ofis zorunluluğu olmayan ve/veya güvenilir yasal bir adrese ihtiyaç duyan iş sahiplerinin, iş kurma maliyetlerini düşürerek, dilediği lokasyonumuzu yasal adres olarak gösterebileceği, posta ve kargo takip hizmetlerinden faydalanabileceği iş modelimizdir.

Sanal Ofis Kiralama Ücretleri (2023)

Sanal ofis kiralama fiyatları, hizmetlerinizin türüne ve ihtiyaçlarınıza göre değişebilir. Bize ihtiyaçlarınızı ilettiğinizde, size en uygun fiyat teklifimizi sunacağız.

Sanal Ofis için hangi evraklar gerekli?

Mevcut şirketiniz için güncel vergi levhası, imza sirküleri ve ticaret sicil gazetesinin tarafımıza iletilmesi, şirketiniz yeni kuruluyorsa, vergi dairesine bildireceğiniz Orion Sanal Ofis adreslerinden bir tanesini belirledikten sonra, kimliğiniz yeterli

İşletmeler İçin Sanal Ofis Hizmeti Neden Önemlidir?

Sanal ofis hizmeti, her çeşit işletme için hayati bir gereksinim haline geldi. İşletmeler, fiziksel bir ofis kiralamak yerine sanal ofis hizmetleri sunan firmalarla çalışarak, işlerini yönetmek için tüm gerekli kaynaklara sahip olabilirler. İşte, işletmeler için sanal ofis hizmetinin neden önemli olduğuna dair maddeler halinde detaylı bir açıklama:

  1. Fiziksel Ofis Masraflarını Azaltır

Sanal ofis hizmeti, işletmelerin fiziksel ofislerle ilgili masraflarını azaltmalarına yardımcı olur. Bu sayede, işletmeler ofis alanlarına yatırım yapmak zorunda kalmazlar ve aynı zamanda elektrik, su, internet, telefon gibi faturaların ödenmesi gibi maliyetlerle de uğraşmak zorunda kalmazlar.

  1. İşletme Sahipleri İçin Esnek Çalışma Saatleri Sağlar

Sanal ofis hizmeti, işletme sahiplerinin esnek çalışma saatleriyle işlerini yönetmelerine olanak tanır. İster gece çalışın, ister hafta sonu, sanal ofis hizmeti sayesinde işlerinizi uzaktan yönetebilirsiniz. Bu da işletme sahipleri için iş-yaşam dengesi sağlamalarına yardımcı olur.

  1. Profesyonel Bir İmaj Yaratır

Sanal ofis hizmeti, işletmelerin profesyonel bir imaj yaratmasına yardımcı olur. Müşteriler, işletmenizin adresinin sanal ofis hizmeti sunan bir firmaya ait olduğunu bilmeyeceklerdir. Bu da işletmelerin müşterilerine güven vermesine yardımcı olur.

  1. Ofis Alanını Arttırır

Sanal ofis hizmeti, işletmelerin ofis alanını arttırmasına olanak tanır. İşletmeler, fiziksel ofislerinde çalışan sayısını artırmak istediklerinde, yeni bir ofis yerleşkesi kiralamak yerine sanal ofis hizmeti sunan bir firmayla anlaşarak, ofis alanlarını arttırabilirler.

  1. İşletmeler İçin Çok Daha Uygun Maliyetlidir

Sanal ofis hizmeti, işletmeler için fiziksel ofisten çok daha uygun maliyetlidir. Sadece ihtiyaç duyduğunuz hizmetleri seçerek ucuz bir şekilde işlerinizi yönetebilirsiniz. Ayrıca, sanal ofis hizmeti sunan firma sizin için postalarınızı, çağrılarınızı karşılayarak sizin işinize odaklanmanızı sağlar.

  1. İşletmeler İçin Genişletme Olasılıkları Sağlar

Sanal ofis hizmeti, işletmelerin genişletme olasılıklarını arttırır. İşletmeler, sanal ofis hizmetleri sayesinde birçok farklı yerde müşterilerine hizmet verebilirler.

Kimler Sanal Ofis Açabilir?

Sanal ofisler, geleneksel ofislere göre daha ekonomik ve esnek bir iş çözümüdür. Kimlerin sanal ofis açabileceği konusunda ise geniş bir yelpaze mevcuttur.

  • Küçük İşletme Sahipleri: Küçük bir işletmeniz varsa ve henüz fiziksel bir ofise ihtiyacınız yoksa, sanal ofis sizin için ideal bir seçenek olabilir. Bir sanal ofis size prestijli bir iş adresi ve profesyonel bir telefon hattı sağlayarak müşterileriniz ve iş ortaklarınız tarafından daha ciddiye alınmanızı sağlayabilir.
  • Yeni Girişimciler: Yeni bir iş kurmak genellikle maliyetli bir süreçtir ve sadece kısıtlı bir bütçeniz varsa, fiziksel bir ofis kiralamak yerine sanal bir ofis açabilirsiniz. Bu şekilde, başlangıç maliyetlerini düşürerek işinize odaklanabilirsiniz.
  • Evden Çalışanlar: Evden çalışanlar, genellikle profesyonel bir iş adresi ve telefon hattına ihtiyaç duyarlar. Sanal ofisler, evden çalışanların bu ihtiyaçlarını karşılamak için ideal bir seçenektir. Ayrıca, sanal ofisler toplantı odası ve ofis ekipmanı gibi imkanlar da sunabildiğinden, evden çalışanlar zaman zaman ofisteki işlerini halletmek için bile sanal ofislerden yararlanabilirler.
  • Şirketlerin Yeni Şubeleri: Büyük şirketler, yeni bir şube açarken fiziksel bir ofisi hızlıca kurmak için zaman ve kaynaklar harcamak zorunda kalırlar. Sanal ofisler, yeni bir şube açmaya hazırlanan şirketler için ideal bir çözümdür. Sanal ofisler, şirketinize prestijli bir iş adresi sağlayarak müşterilerinizin güvenini kazanmanıza yardımcı olabilir.
  • Uluslararası İşletmeler: Uluslararası işletmeler, farklı ülkelerde faaliyet gösterdikleri için fiziksel bir ofis kiralamak çok maliyetli ve pratik değildir. Bu nedenle, sanal ofisler, uluslararası işletmeler için ideal bir çözüm haline gelir. Sanal ofisler, işletmeniz için bir posta adresi ve telefon hattı sağlayarak, müşterilerinizle etkileşim kurabilmenizi sağlar. Ayrıca, sanal ofisler, farklı ülkelerde bulunan müşterileriniz arasında iletişimi kolaylaştırır.
Hazır Ofis'in Tam Zamanı!

Orion Sanal Ofis Hizmetleri

Kullanıma hazır veya daha uzun vadeli, tamamen özelleştirilebilir bir dizi farklı ofis alanı seçeneği sunuyoruz.
İşletmeniz için doğru olanı seçin ve bir sonraki adımınızı atmak için ekibimizle iletişime geçin.

    Sanal Ofis Güvenilir mi? Yasal mı?

    Orion Sanal Ofis, işletmelerin profesyonel bir imaja sahip olmasını sağlayan sanal ofis hizmetleri sunar. Müşterilerimize özel adres, posta kutusu ve telefon hattı hizmetleri sunarak maliyetlerini düşürerek işletme sahiplerinin ihtiyaçlarını en uygun bütçeyle karşılamalarını sağlıyoruz.

    Müşterilerimizin güvenliği ve memnuniyeti bizim için en önemli önceliktir. Bu nedenle, teknolojik alt yapılarımızın güncelliğini korur ve müşteri bilgilerini gizli tutarız. Sunduğumuz hizmetlerin şeffaf bir şekilde açıklanmasına ve belirli yasal düzenlemelere uygun sözleşmeler hazırlamaya özen gösteririz.

    Sanal ofisin lokasyonu önemli mi?

    Sanal ofisinizin lokasyonu, şirketin bağlı olacağı vergi dairesi sebebiyle önemlidir. Şirketiniz lokasyonunu kapsayan vergi dairesine bağlı olacaktır.

    Yasal süreçler nasıl ilerliyor?

    Şirket kurmak için ilk adım, doğru ve güvenilir bir adrese sahip olmaktır. Herhangi bir fiziki ofise ihtiyaç duymadan yasal adres gösterebilmek için yapmanız gereken tek şey Orion Sanal Ofis ile iletişime geçerek, üyeliğinizi başlatmak. Üyelik için yapacağınız sözleşmeyi, bağlı olacağınız vergi dairesine iletmenizle birlikte, şirketinizin faaliyete geçmesi adına çok büyük bir yolu aşmış oluyorsunuz.

    Vergi dairesi yoklaması nedir? Yoklamayı kaçırırsam ne olur?

    Vergi dairesi yoklaması şirket kurma sürecinin son aşamasıdır. Orion Sanal Ofis ve üye arasında imzalanan sözleşmenin vergi dairesine teslim edilmesinden sonra adres teyidi için üyenin bağlı olduğu lokasyona vergi memurunun kontrole gelmesiyle birlikte üye adreste olduğunu teyit eder ve açılış işlemi tamamlanır. Üyenin yoklamayı kaçırması halinde, vergi dairesinden yeni bir randevu talebinde bulunulmalıdır.